halkat efter med uppdateringen redan..

igår hade jag absolut ingen tid att uppdatera alls. jag var ledig från skolan, men hade massa grejer att göra. på morgonen gjorde jag inte speciellt mycket, men vid halv 2 tiden stack jag in till stan i trelleborg och mötte maritza. vi fixade ett gym-kort till mig nu, så jag ska bli fit för studenten nu! så gick vi även in och tränade ett pass, körde lite hårdare idag, och det kändes riktigt bra efteråt. sen hade vi bråttom, vi skulle ta bussen in till malmö 16.55 och klockan var fem över 4. så vi stack hem till henne, jag duschade medan hon värmde lite soppa. sen fixade jag klart maten medan hon duschade. vi åt jätte snabbt och brände oss på tungan. så packade vi ihop våra grejer, och cyklade mot bussen. fick bli den som gick fem över istället, men de gjorde inte så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0