Första dagen avklarad

Det var skönt att vara tillbaka i skolan igen och träffa alla tjejer. Tyvärr är vi bara 15 stycken detta året för michelle kommer inte tillbaka.. Vilket är väldigt synd! Men vi tänker på dig och hoppas allt blir bra! Det var även något annat som inte heller var som vanligt, tina den mentor vi haft i två år slutade innan sommaren, så nu har vi en ny som heter jasmina. Hon verkade glad och trevlig, så tror lch hoppas att detta blir bra. Det är trots allt vårt sista och viktigaste år nu! Efter vi slutat stack jag och mina favoriter till subway och käkade. Sen gick vi runt i stan lite grann, jag visade dem jackan jag ska köoa som jag är helt kär i! Till slut fick jag även hämtat ut mina ppiller. Skönt, nu behöver jag inte göra det på ett år. Nu sitter jag på bussen och är snart hemma, då ska jag skriva in en massa i min kalender. Hörs senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0