en helt underbar födelsedag!

min 18 års dag började med att jag blev väckt av en väldigt fin vi-gratulerar-sång av mamma, pappa, andreas och marcus. min första kommentar var att de kändes konstigt att det var så många som sjöng för mig. är van vid att det bara är tre personer ju! jag fick lite presenter, hade fått en iphone några dagar i förskott, så jag fick en spelare till den, ett halsband, ett presentkort på gina tricot och en ansiktsbehandling. vi käkade en typisk födelsedagsfrukost vi har i min familj. med färskt fransbröd från bagaren och till "efterrätt" wienerbröd med jordgubbar på.

efter det satte stressen igång, nej men vi hade en massa mat vi skulle laga. pastasallad, potatissallad, paj, grilla fläskfilé och kyckling och massa sallad osv osv. så det var full gång i köket hela dagen. den sista timmen innan gästerna blev det väldigt stressigt. men vi hann! klockan fem ringde det på dörren och de första gästerna hade kommit. jag fick väldigt fina presenter, är sååå glad över dom! kommer visa i ett annat inlägg.

kvällen flöt på, vi åt mat, åt tårta, de sjöng fint för mig på både svenska och danska. och sen drog den riktiga festen igång, vi dansade, drack en jävla massa, shotade ännu mer och hade så himla roligt! jag är verkligen hel nöjd med denna kvällen, och kommer aldrig glömma det. det bästa av allt, var att de absolut närmsta personerna i mitt liv var medverkande. och det är mycket det som gjorde kvällen så bra!

tryck på bilderna för att se de större:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0