chillsöndag

sista dagen på sommarlovet så jag och marcus har chillat heeeela dagen! efter vi hade ätit frukost så gick han ut och klippte gräsmattan. när han kom in var han ganska smutsig. så jag gick upp och förberedde ett varmt och skummigt bad till oss båda. vi låg där och pratade ett bra tag, men när vi började se ut som russin tyckte jag de var dags att gå upp. då gick vi ut och tittade på film, han fick lust att se grease. så den fick det bli! när halva filmen hade gått var jag tvungen att sticka. skulle hem till maritza för att fortsätta fixa med bilderna till vårt projektarbete. har hållt på hela helgen nu... jag hann nästan bli klar med mitt innan mina föräldrar kom och hämtade mig. sköönt att ha en iphone så jag kunde sitta inne på facebook hela den tråkiga vägen hem. när jag kom hem, såg jag att mitt rum behövde en rejäl städning. så jag tog tag i det direkt. äntligen har jag hittat en plats i rummet till alla mina nya presenter. därefter tog jag de bara lugnt med film, en som gick på sexan och hette tomcats. den var bra i början, men sen flippade den ut och då pallade jag inte titta mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0