chillkrök och perikles på malmöfestivalen

bara en liten stund efter att vi hade vaknat igår satte vi igång med att fortsätta med bildern direkt. vi ville få klart det så vi bara har redovisningen kvar. så vi gjorde även beställningen på fotohäftena, som vi hoppas blir som vi tänkt oss! jag träffade marcus i stan en liten stund, han hade fått lön och ville köpa lite nya kläder. jag hittde även en sjal till mig själv som de kanske kommer upp bild på senareo om ni har tur! därefter drog jag hem till maritza igen, vi skulle ha tjejkväll. så vi beställde hem pizza och gjorde oss snygga. drack lite drinkar och sen bar det av till malmöfestivalen. första kvällen, och perikles stog på scenen. dock kom vi lite sent så vi missade, var ska vi sova inatt. men vi hade sån tur att de spelade den en gång till i slutet! älskling följde med mig hem och sov sen, myspys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0