biggest loser och fångarna på fortet

när jag kom hem hade jag bestämt mig för att ta det riktigt lugnt. vilket jag har gjort! jag började med att skriva in viktiga grejer i min kalender och fixa med lite papper, detta året ska jag försöka hålla ordning på allt.. det har jag sagt varje år i skolan, men inte klarat det ännu. nu har jag en sista chans. klockan 7 satte jag på tv.n och började bläddra runt lite, och jag blev väldigt glad när jag såg att det började en ny säsong av biggest loser på tv! så självklart såg jag det, och denna säsongen är det en tjej med som är programmets tyngsta deltagare någonsin, 216 kg!!! och hon gav upp redan första träningen, hoppas inte att hon fortsätter så resten av tävlingen, hon är den som behöver träna mest ju. inte bara utseendes skull, utan fram för allt för hennes hälsa.. efter det bläddrade jag lite till bland kanalerna och såg att det var fångarna på fortet. hade sett reklam om det i helgen och bestämt mig för att se det, men de hade jag så klart glömt igen. så jag blev glad att jag lyckades bläddra förbi just när det började! de var lite nostalgi över det hela, jag minns fredag eller var de lördag(?) kvällarna när jag var liten, familjen samlades framför tv.n, tittade på fångarna på fortet och åt godis. jag ska nog snart gå och lägga mig, lika bra att börja terminen med att lägga sig i tid faktiskt! även om vi har en riktigt chill vecka, som känns skönt.. men jag hade gärna velat ha det vanliga schemat nu, för jag har en del grejer jag måste boka tid till. men nej, det får vi inte förrän tidigast på fredag, och då är vi inte ens på skolan för vi har praktik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0