vilken lördag!

jag började dagen med att spendera flera timmar framför datan, och klämde även in en del pluggande också. fram mot kvällen började jag göra mig i ordning för att sedan dra och käka med matilda & evelina. det blev la dolce vita, en god kebabtallrik. sedan stack vi till morten som hade chillkrök/fest så träffade en del folk där. sedan stack jag och matilda vidare medan evelina stannade. så träffade vi andreas, väldigt trevligt men blev inte så långvarit. vi stack till mc donalds så matilda kunde äta lite, sedan körde han tillbaka så sa vi hejdå osv. så tog vi våra cyklar och stack till mig, så mötte vi upp 4 killar från malmö som matilda kände, minns inte alla namnen haha. vi kollade på kill bill (AS KASS!) och dem stack nyss ungefär. szidi droppade också in någon gång under filmen. så det blev en trevlig lördag med massa nytt folk, precis som det ska vara!

Kommentarer
Postat av: m brink.

det är så det ska va ! :D hah

2009-09-13 @ 12:39:53
URL: http://matiildabrink.blogg.se/
Postat av: Katrine

exakt så de ska va! ;)

2009-09-13 @ 15:16:45
URL: http://ppedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0