underbara helg

jag och maritza stannade kvar i stan efter skolan för att leta efter kläder inför helgen, det lyckades inte så bra, så vi åkte hem tomtänta båda två. jag käkade lite fort, packade väskan och sedan blev jag körd till trelleborg. maritza ville fixa mitt hår med trippeltången, så vi drack lite och snacka en massa skit för att komma i stämning. sedan drog vi till magasinet, vi blev lite osäkra på om vi skulle gå in eftersom de såg ut till att vara väldigt lite folk. men sen gjorde vi det i alla fall. riktigt roligt, men sjuka typer som går dit! jag är inte den personen som går till såna ställen för att få strula med så många främlingar som helst och ha något att skryta om för mina vänner, jag hatar sånt. jag går dit för att ha kul med mina vänner och dansa röven av mig, nej okej nästan i allafall. sedan cyklade jag hem till mr hemlig som han får heta här på bloggen eftersom vissa personer inte får veta allt! så sov jag där, men cyklade hem tidigt på morgonen igen av vissa skäl. så jag och maritza gick och la oss direkt igen, och sov fram till 3 ungefär. sedan käkade vi pizza med hennes familj, och kollade på she's the man, har sett den förut men så jävla bra den är! orkar inte skriva vad den handlar om för alla har säkert sett den ;) sen bestämde vi att vi skulle se på män som hatar kvinnor, jag kollade i 20 minuter sen ville jag sova för den var så jävla dryg! förstår inte dem som säger att den är riktigt bra, kanske bara jag som inte gav den en chans att komma igång. men en film som fortfarande är tråkig efter 20 minuter är inte värd min tid, höhö. på söndagen vaknade jag halv 9 och gjorde mig i ordning snabbt, sedan tog jag bussen från övre lite över 10, och resten av söndagen har jag redan skrivit.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0