tråkiga söndag

jag hatar söndagar över allt annat. dem är så otroligt tråkiga, och går så extremt sakta! jag försökte plugga lite idag igen, men jag förstår ingenting.. får be carmen gå igenom det där en gång till så de kan sätta sig i min hjärna. annars så slösade jag bort hela dagen här framför datan, ändrade även designen på bloggen, gult. jag som hatar gult kände för att testa det, får se hur långvarigt de blir haha. och eftersom mamma skulle jobba till 9 idag, betydde det att pappa skulle fixa mat. vilket som vanligt slutar med att andreas och jag får fixa det på eget sätt. så jag, matilda och szidi drog till donkan och satt där i 2 och en halvtimme. sedan cyklade vi inom willys och sen hem till matilda. tittade på de där trollkarlsprogrammet sen cyklade jag och szidi hem i racerfart haha. nu ska jag bara vänta till jag blir trött och sedan sova PUSS!


Kommentarer
Postat av: Cassandra ♥

så fin design! :) ♥

2009-09-13 @ 22:10:12
URL: http://casseli.blogg.se/
Postat av: Katrine

tack så mycket! :)<3

2009-09-13 @ 22:12:27
URL: http://ppedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0