torsdag 3/9

Nu är jag äntligen hemma! har verkligen varit en heldag idag. 9.18 tog jag bussen imorse, och kom hem nu igen 22.00. först var jag på praktiken på skönhetssalongen emesuell, lika kul som förra veckan, fast lite mindre att göra, men det är klart att de finns såna dagar med ju. direkt efter praktiken mötte jag upp maritza och natasha, så gick vi hem till natashas kusin som byggde på mina och maritzas naglar. hon använde silke, en metod jag aldrig hört talas om, men det är de bästa resultatet jag sett i allafall! efter vi var klara där tog jag bussen till burlöv center, där dem hade en shoppingkväll vilket betyder att de hade öppet 20-22, och där var en massa erbjudande i alla butiker. jag köpte ett par jätte mörka jeans leggins och en rosa tröja, super nöjd är jag. sedan fick mamma komma och hämta mig och nu har jag precis kollat klart på paradise hotel, det var finalen idag. och hon jag höll på VANN! så jävla rätt, hon var verkligen värd det. men nu ska jag sova, upp tidigt imorgon för att fira gammleman, pappa som blir 50 år! GRATTIS GRATTIS GRATTIS!

 

riktigt dåliga bilder, men som sagt har slagit sönder digitalkameran så de får bli kassa mobilbilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0