tisdag 1/9

sitter i skolan med maritza nu, vi har världens längsta rast i en timme och 40 minuter. väldigt onödigt enligt mig. men vi ska röra oss till matsalen nu snart för att käka lunch. och efter det ska vi ha datorkunskap, där vi ska lära oss hur word fungerar, precis som om vi inte kan det redan? haha. efter skolan ska jag försöka spendera ungefär 4 timmar i stan, eftersom jag ska vänta på matilda. känns som väääldigt lång tid. men jag ska i alla fall dra och köpa ny hårförlängning, eftersom jag hittade 500 kronor på mitt rum igår (!!!) så måste jag ju såklart spendera dem direkt.

jag lär nog skriva mer ikväll, och de kanske kommer upp någon bild på hur håret blev, men vi får se eftersom min digitalkamera fortfarande är sönder, eftersom vi inte hittar garanti papperna, som mamma säkert har kastat! (n)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0