tisdag 1/9

efter att jag skrev förrut så har jag haft datorkunskap. där vi lärde oss en del nya grejer om word, men det mesta kunde jag redan. vi har en massa övningar vi ska göra, som är busenkla! när vi sedan slutat blev det en del onödigt tjaffs som jag inte behöver gå in mer detaljerat på, för det är inte värt det. sedan tog jag och maritza bussen till spångatan och gick in på globisco, men hon var tvungen att springa till sin buss så hon hann inte stanna. så jag blev lämnad ensam med den läskiga snubben. men det gick bra ändå, fick köpt min nya hårförlängning och även en produkt till det som ska hålla det i bättre skick. det gick på 525 kronor, och det var EXAKT vad jag hade kontant, vilken tur man har ibland haha.

sedan ringde jag upp matilda för att hon hade smsat att hon slutat redan. så jag vandrade från spångatan bort till centralen för att möta upp henne. så tog vi sedan femman, hoppade av på vitmöllegatan(?) och gick till tatueringstudion. matilda fick svar på sina frågor och sedan hoppade vi på bussen och åkte till trianglen. där vi fikade och gick runt lite. sen tog vi oss tillbaka till staffanstorp. så började jag fixa med hårförlängningen men är inte riktigt klar, men det kommer säkert upp en bild senare på resultatet!

Kommentarer
Postat av: Cassandra ♥

tack så jätte mycket hjärtat, det betyder verkligen jätte mycket.

skulle du behöva prata med någon så finns jag här, tveka aldrig! (L)

2009-09-01 @ 23:10:36
URL: http://casseli.blogg.se/
Postat av: fijhaa

tjaffs oom vad ;o?,

2009-09-01 @ 23:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0