studiedag

idag har vi halv studiedag, vilket innebär att vi är lediga halva dagen. men sen tyckte vår svensk lärare att det vore onödigt för oss att ta oss till malmö för en lektion, så vi blev lediga hela dagen istället! jag vaknade halv 11 och tittade lite på tv, sen tog jag på mig träningskläderna och stack ut och sprang 4 km. kändes sjukt bra, men min häl klyddar fortfarande. ni som inte vet så har jag varit skadad i hälen i snart 2 år, av något som kallas hälsporre. det är en inflamation i hälen som inte kan opereras utan ska läka av sig själv, vilket det inte verkar vilja göra på mig.. nu ska jag gå och duscha sedan börja plugga. hörs när jag får tillgång till en data igen..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0