studiedag

hade studiedag idag, men har inte haft lust till någonting. riktig ångest dag. men jag har i allafall fått pluggat lite, men upptäckte att jag glömt hälften av böckerna hemma (Y)! så jag får ta hem dem imorgon och plugga som fan då istället. smart att glömma dem när man har en hel dag på sig att plugga, men varför är jag inte förvånad att jag lyckas med de? sen är de inte så lätt att ta sig till skolan bara för att hämta två böcker heller. så jag får ta den smällen imorgon istället! men först ska jag fylla på naglarna, skönt.. dem ser verkligen för jävliga ut nu. men nu tror jag att jag ska gå & lägga mig, skola igen imorgon. 2 lektioner och världens längsta rast där emellan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0