shopping

jag lovar att skriva om helgen imorgon istället, men just nu orkar jag inte. jag har i allafall varit och shoppat med mamma idag. hon fick sig ett litet ryck, men de gillas starkt! hon hämtade mig på väg 108 vid elva tiden, så körde vi direkt till nova lund. vi gick där i flera timmar och hittade kläder både till mig och henne. sedan käkade vi på wok house, och jag gillade det! jag har alltid hållt mig borta därifrån för att jag är rädd att jag inte skulle gilla maten, men det var skit gott! sedan åkte vi hem, så fixade jag mig fort sedan stack jag hem till nikita som fyller år idag. stort grattis till dig hjärtat, skönt att äntligen få träffa dig igen! efter regn kommer solsken <3 nu tänkte
jag slänga upp bilder på mina nya lkläder, innan pappa snor datan från mig!



grå stickad tröja
mörd rosa stickad tröja
brun/beige tröja med "spets"
svart midjekjol



2 basic tröjor med 3/4 ärm, en vit & en lila.


och det bästa av allt! svart väst från stadium! :D<3

Kommentarer
Postat av: nikky

tack för du kom gumman.

brushään va kostade västeeen me love.

2009-09-27 @ 23:19:50
URL: http://chiiquiita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0