praktik

idag var de som sagt dags för praktik igen. tog bussen in till malmö 9.18, sen femman till djäknegata och gick till salongen därifrån. det började rätt segt, sorterade tidningar osv. men sen vid halv 12 ungefär, kommer de in världens snygging på salongen! jag reagerar inte, men sen berättar cathleen att det är basshunter! och jag blev så otroligt chockad, men när jag väl visste, så insåg jag ju att de stämde. han blev klippt och fixad av sandra, jag noppade hans öron (HAHA!), han fick ögonbrynen vaxade av vicky och manikyr av rebecka. som sagt, vi är på en stor skönhetsalong, där de görs många grejer. men vi hade inte så många kunder idag, så cathleen fick klippa mig också, hon tog max en centimeter men jävlar vilken skillnad de gjorde! slutade klockan sex, gick inom bk för att köpa en milkshake, så missar jag precis bussen på konserthuset, men behövde bara vänta 8 minuter så de var inte så farligt. men jag var hemma fem i 7, satte mig direkt vid datan för att slappna av lite. klockan 8 var det dags för idol, men inget kul hände. så jag gick och käkade tacos med mamma & andreas. många måltider utan pappa nu för tiden, men han är ute med motorcykel gänget varje kväll, han är som ett barn igen!

 

 

som ni kanske märker så har jag börjat ändra på mina rubriker, men det är för jag tycker de blev så trist att bara skriva dagen sådär alltid. så nu får jag ta och bli fantasifull med nya rubriker till varje inlägg! godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0