plugg-söndag

idag är det en sån där typisk tråkig plugg söndag. jag sitter med hur många läxor som helst i alla möjliga ämnen. och jag känner verkligen inte för att plugga alls, men lite har jag faktiskt fått gjort. jag är nästan klar med svenskan och har påbörjat naturkunskapen nu, men provet är inte förrän om en vecka så jag har fortfarande tid på mig. vi har även studiedag imorgon så jag kan plugga rätt mycket då också.

jag skrämde nog halva, om inte hela staffanstorp idag när jag började skrika som en idiot. som alla vet har vi rätt många stora spindlar som gömmer sig i nästan varje hörn i mitt hus. nej jag överdriver extremt mycket men vi har rätt ofta spindlar här. och så klart hittade mamma en bamse på mitt rum idag, mitt på mattan. men hon trodde att den var sten död, så hon rör till den lite. men så börjar den springa. och den springer skit fort ut i hallen, där jag sitter. mamma försöker putta undan den med en sko, men kass som hon är så puttar hon de mot fel håll, alltså mot mig. och idag upptäckte jag verkligen hur stor min skräck för spindlar är! jag satt på stolen och bara skrek och skrek, viftade med armarna och så fort jag hade chansen så sprang jag därifrån och runt över allt och bara skrek, sen kom pappa och dödade den :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0