planer inför helgen

både jag och maritza är skit fest sugna och imorgon är de magasinet i trelleborg som vi har funderat på att dra till.
jag och nikita har snackat lite om att träffas eftersom det är skit längesen och hon fyller år på söndag!
jag vill även hinna träffa szidi & matilda och hitta på något kul, träffa nytt folk kanske?
och sen finns de en annan person som jag hemskt gärna vill träffa, men de ser lite dåligt ut just nu.
jag förstår inte hur jag ska hinna med ALLT detta på 3 dagar, och samtidigt hinna plugga. jävla skola som tar upp så enormt mycket av ens tid! vilket ska jag göra och vilket ska jag välja bort?...

Kommentarer
Postat av: evelina

kände mig lite bortglömd där ja.. butbut

2009-09-24 @ 21:04:39
URL: http://echolundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0