onsdagkväll i trelleborg

maritza och jag stack hem till henne och tog en macka innan vi drog till stan, där de skulle vara modelluttagning, och vår klasskompis skulle delta. där var en massa rea överallt så vi gick runt och tittade ett tag men ingen av oss hittade något speciellt, så vi stack och tog vars en glass innan vi åkte hem. drekt när vi kom hem började idol, och erik är en självklar vinnare! klockan nio var de äntligen dags för grey's anatomy och detta avsnittet var verkligen bra, men det var verkligen upp och ner hela tiden. och george doooog :'( efter det såg jag och maritza världens sjukaste program, fråga olle dokumentären! jag trodde jag skulle dö som jag skrattade, helt sjuka grejer för fan. som hur man andar sig till en orgasm, onannimaraton, dem provade ut dem bästa sexleksakerna osv osv. och eftersom många vet hur jag är när de gäller såna grejer, så får ni tåla att jag skriver om sådant här, (ÄVEN DU MAMMA!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0