my head is on fire

jag har frusit som en galning idag, så nu sitter jag med världens tjocktröja, massa tröjor under och jeans leggins och är skit varm! men vägrar att ta av mig för jag vet hur jag kommer frysa igen då. så jag väntar till jag ska krypa ner under täcket och mysa med maritza :$ men tills dess får mitt huvud fortsätta koka, vara varmt som solen och rött som en tomat! imorgon är de praktik, OCH JÄVLAR! jag har ingen lunch till imorgon kom jag nyss på -.- mamma som varit snäll och köpt hem färdigrätter jag kan ha med mig, så är jag dum som sover här så jag inte kan ta med mig dem.. jaja de får väl bli subway eller espresso house då! ;) men annars så ses vi imorgon vid 7 tiden kanske. PUSS så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0