mina tankar.

det är helt galet vad folk är nojiga för det är med svininfluensan! ja nu ska jag vara en av alla tusen som inte pratar om något annat haha. men seriöst, hur farlig är den egentligen?! jag läste i tidningen igår att den första svensken hade avlidit av den, och egentligen vet jag knappt någonting alls om den. jag har bara hört att skit många är rädda för den, och att folk överdriver allt så otroligt mycket. att man ska behöva använda servetter när man ska trycka på stoppknappen på bussen osv är ju bara absurt! men den kanske är allvarligare än jag tror?... känns som om jag borde läsa på lite bättre om det, så att jag vet vad som gäller och vad jag borde akta mig för!

Kommentarer
Postat av: fijah

assåå, de finns en chans att ja fått den, och e de det , såå.. e den inte såå farlig, haha xD!

2009-09-02 @ 23:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0