mina tankar.

som sagt så sitter jag ensam hemma, och tankarna springer runt i huvudet som aldrig förr.

i skolan idag fick jag höra att svininfluensan inte får lov att heta så längre, pga alla muslimer som känner sig "orena" pga det. jag kan inte påstå att jag är eller någonsin har varit rasist. men någonstans går gränsen! nu får dem för fan ta och ge sig. jag orkar snart inte längre med att vårt samhälle ska anpassa som sjutton för deras skull längre. det är snart så att muslimerna har större rättigheter i vårt land än vad vi svenskar har! dem får lov att ha slöja på sig inne i klassrummen, där vi inte får lov att ha keps eller mössa. dem får lov att ha egna lovdagar som ingår i deras religion, samt vara lediga på kristnas helgdagar. vart fan tog rättvisan i sverige vägen? det är väl inte meningen att vi som är födda till att bo i sverige ska känna oss orättvist behandlade?! jag är fortfarande ingen rasist, men som jag sagt tidigare är jag en person som inte klarar av orättvisor. och att svininfluensan inte ska få heta så längre pga muslimer känner sig kränkta kan jag bara skratta åt. för mig heter det svininfluensan och jag kommer fortsätta kalla den det!

negerbullar heter negelbular
finska pinnar heter finska pinnar
vitkål heter vitkål
danska wienerbröd heter danska wienerbröd
vitlök heter vitlök
OSV OSV!

Kommentarer
Postat av: m brink.

HAHAHAHAAHAHAHAH det var nog det sjukaste på länge :p

2009-09-10 @ 19:31:53
URL: http://matiildabrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0