min första kund

igår hade vi kundmottagning på skolan, för andra gången. och idag blev det min tur att ha en kund, en som skulle ha slingor, och därför var vi två elever som hjälptes åt på henne. jag och sophia. först blev det lite klydd med kunderna, det var två stycken som skulle få slingor, och en av dem skulle även bli klippt. den första kunden jag fick i stolen sa att hon inte skulle bli klippt, så vi bytte med malin och emelie eftersom de var vi som skulle klippa också. men sen skulle inte heller den andra kunden bli klippt, men vi struntade i det och behöll henne. vilket vi aldrig skulle ha gjort. det var världens gnälligaste kärring, allting var fel enligt henne. det enda hon egentligen var nöjd med var resultatet! efter nästan 3 timmar med en sådan kund är man rätt irriterad, och hon lyckades förstöra hela min fredag. man är ganska knäckt efter att ha haft en sån kund som sin första, det är någonting man alltid kommer minnas liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0