min andra kund

nu har vi precis haft kundmottagning och jag hade min andra kund, men första klippning. och det gick kanon! kunden verkade bli nöjd och jag blev själv rätt nöjd, så det är en verkligen lättnad. det roliga var bara att kunden satt och somnade hela tiden, och typ hängde ner med huvudet jätte mycket, så jag fick rätta till henne varannan sekund! det slutade med att jag gav henne lite kaffe så blev det bättre. men hon var så himla gullig, en gammal dam på närmre 70 år tror jag. haha super söt! nu har vi rast i 20 minuter, så klart springer jag och natasha till datasalen höhö, ensamma i hela datasalen, vilka nördar -.-

ikväll drar jag till trelleborg och förfestar med maritza mf(?) sedan drar vi till magasinet and party all night! ;)
jag stannar i trellehulla till på söndag, för imorgon ska jag träffa mr hemlig också, ska bli sjukt trevligt! så vi ses på söndag, och förlåt så mycket nikita! hoppas du förstår, kan komma förbi en sväng på söndag och gratta dig? <3

Kommentarer
Postat av: nikky

det är ingen faraaa :) jag e sjuk ändå gumman.

ja kom du <3

2009-09-25 @ 14:49:54
URL: http://chiiquiita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0