måndag = skola

uhhh svårt att ta sig ur sängen i morse, men jag lyckades såklart. så gjorde mig i ordning och tog bussen till skolan, mötte natasha på värnhem så gick vi tillsammans till första lektionen som var idrott, teori idag. jag var totalt ofokuserad och lyssnade inte alls, det gick inte. sen hade vi äntligen lunch, jag maritza & kerstin käkade china box idag, MUMS! sedan skyndade vi oss till naturkukskapen, där vi skulle ha läxförhör på arterna. och fyfan vad irriterande lärare kan vara! satt hela kvällen igår och pluggade in 65 arter, och det kommer SEXTON på läxförhöret! plus att bilderna inte såg likadana ut, så det man hade lärt sig känna igen på bladen t.ex var så otydligt på bilderna på läxförhöret så de var omöjligt. men jag lyckades ändå få 14 av 16 rätt. sedan hade vi svenska där vi skulle skriva i loggboken, gick inte heller så himla bra. undra vad de varit med mig idag.. i allafall slutade vi sen och ikväll ska jag klippa evelina, kanske mamma också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0