kundmottagning

matte tidigt imorse, som vanligt gick jag inte upp när klockan ringde. jag vaknade en timme senare av att mamma undra om jag inte skulle upp.. jag hann i allafall med bussen och i tid till första lektionen som började 8.20. jag ångar VERKLIGEN att jag valde matte B!!! sedan hade vi hantverksteknik, där vi gick igenom allting inför de stora klippterminologi provet vi ska ha på fredag, och de känns kanon nu. sedan hade vi ett snabbt läxförhör innan vi gick på lunch. åt snabbt, sedan sprang jag natasha cathleen och julie (som äntligen var tillbaka!) till entré för natasha hade fått sina pengar och ville shoppa. hon fick tag på rätt mycket kläder och sedan sprang vi tillbaka till skolan, allt tog oss max 20 minuter haha. nu var de dags för kundmottagning, jag fick ingen kund idag. men kerstin behövde en assistent till sina slingor, så jag hoppade in och hjälpte henne. tyvärr fick jag inte se slut resultatet eftersom jag hade rast då... efter rasten märkte jag hur otroligt mycket de klia i min hårbotten, så fick min lärare kika på det. och de såg inte värst bra ut, så emelie och jag övertalade henne om att emelie skulle få tvätta mig med vårdande schampo, jag fick även världens skönaste massage och en bottenföning. vi slutade halv 5, då åkte jag med maritza till trelleborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0