kort skoldag men lång dag

imorse ville jag verkligen inte upp, men det är väl ganska förståeligt efter min dramatiska natt höhö. men 45 minuter innan bussen gick tog jag mig i kragen och klev ur sängen. jag orka inte göra vid mig något vidare idag så de blev jeansleggins ofc, ett svart linne och en vit tjocktröja, även en rosa halsduk/sjal och mina svarta klackar. jag hann med bussen och fick sitta och vänta länge på att lektionen skulle börja. men efter ett tag kom i alla fall kerstin och maritza och höll mig sällskap så vi han skvallra om boysen lite innan lektionen! vi hade svenska så jag skrev i min loggbok och tog även hem den för att hinna ikapp. på måndag ska vi lämna in logg 4 och jag har bara skrivit 2 stycken. sedan gick vi upp till matsalen, men det var ingen vidare mat idag! möggel på mackorna, och skit till mat. så de blev lite sallad och müsli. efter det tjatade jag om att vi skulle gå till datasalen för jag har fastnat för ett spel på facebook som heter farmville, och vi hade rast i en timme och 20 minuter. så vi satt 6 tjejer från klassen och nördade oss med farmville, fast 2 stycken är tuffa och har inte börjat med det... ÄN! sedan gick vi till nästa lektion som var datorkunskap, enligt mig totalt onödigt. sedan slutade vi, så då gick jag och natasha mot caroli, men sen bestämde vi oss för att gå till mc donalds på gustav och äta lite, sedan gick vi tillbaka till caroli för att bygga naglarna. efter det kom jag på att jag hade glömt läxböckerna jag skulle ta hem idag på skolan, så jag fick gå tillbaka dit och hämta dem, och sedan till värnhem. och tänk att jag gick allt de i 8 centimeters klackar, mina fötter var döda efteråt! jag hann precis med bussen, men den var ca 15-20 minuter försenad eftersom de bygger om vid konserthuset. när jag kom hem hamnade jag framför datan för att koppla av lite. sedan stack mamma & pappa iväg på motorcykel träff (vilket dem alltid gör nu för tiden) så jag och andreas fick själva stå för maten idag. vi beställade hem från dolce vita, som jag självklart fick köra och hämta. de blev en stor efterlängtad kebabtallrik till mig, sedan pluggade jag på mina läxor och gick in och duschade en varm skön dusch. och nu ska jag gå och lägga mig, börjar 8.20 imorgon, SUCK!


äntligen fräscha igen, ska måla dem lite imorgon om jag får tid


min sinnes sjukt goda kebab tallrik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0