i'm back!

OH YES! mitt liv är räddat, jag menar då alltså alla grejerna jag hade på datorn. en extremt bra datakille lyckades spara alla grejerna som vi hade på hårddisken och jag har inte förlorat någonting! plus att vi har köpt en ny data, och allt är mycket bättre på denna. jag kan gå in på youtube igen, gina tricots hemsida, bränna ut dvd filmer som inte gick på förra, vi har vista istället för XP, och den är grymt mycket snabbare! men ändå är jag inte glad för denna fredagen har varit den jobbigaste på länge. fyfan, jag orkar inte ta upp allt som hänt, eftersom en person jag inte vill ska veta det läser min blogg.. ni som undrar kan ju fråga irl så kan ni få se om ni får svar eller inte ;)

men jag tycker det är sjukt bra att jag haft besökare varje dag även om min data varit pajad och jag inte har uppdaterat, STORT plus till mina läsare för det!

ikväll blev det en "härlig" hemmakväll, med världens sjukaste film mitt super ex. jag orkar inte skriva dess handling, men det är verkligen en film jag rekomenderar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0