fredag 4/9

är riktigt sten död idag! känns som om jag kommer somna med huvudet på tangentbordet eller något haha. sov 5 timmar inatt, inte helt okej! en fick gå upp tidigt idag eftersom PAPPA BLIR 50 ÅR. vi firade han lite smått på morgonen, men sen fick jag springa iväg till bussen. vi började med bild idag där vi bara hade en liten introduktion, och sedan fick vi göra fortsätta på våra mappar. efter det gick vi allihop till aulan, där vi skulle ha besök i från austrailen. två proffisionella(?) frisörer, mandy & steve som kom för att lära oss en massa olika tekniker. så valfria personer från publiken fick ställa upp. dem hann väl med ungefär 5-6 modeller, och alla blev grymt snygga! jag är så imponerad över hur duktiga dem är, och så mycket dem kan. det är helt otroligt. dem är absolut mina förebilder och så duktig vill jag bli i framtiden! lite över 3 var vi färdiga och då fick vi lov att sluta, fastän vi egentligen slutar halv 5 på fredagar. så jag tog bussen hem. nu har vi precis ätit lite, och snart kommer de väl mullra till ordentligt i gatan! berättar mer senare, det är en överraskning! ;)

GRATTIS PAPPI PÅ 50 ÅRSDAGEN, DIN GAMLA GUBBE! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0