fredag 4/9

det mullrade till ordentligt i gatan vid kvart i 7 tiden! pappa blir överlycklig och säger "nu är dem här, motorcyklarna kommer!" då var det som mamma hade fixat en liten överraskning till pappa, några av gängmedlemmarna kom hit för att fira pappa på hans 50 årsfest, och han blev verkligen glad! en sak jag inte kan förstå är att personer som pappa inte ens känt i ett halvår kommer hit för att fira honom, även någon ända från kivik kom! men inte ens dem på hans jobb, där han jobbat i snart 10 år firar honom på något sätt överhuvudtaget, och jobbet ligger till och med här i staffanstorp! tycker det är ur dåligt, och brist på respekt faktiskt. men i allafall, när jag var klar och fått i mig en bulle så stack jag hem till szidi, LÄNGESEN och efterlängtat! vi snackade en massa så att vi glömde bort tiden vi skulle möta matilda. men en kvart försent kom vi på att vi skulle möta henne på nöjes, så dit stack vi. hon hade varit hos tattueraren idag, så vi fick se den nygjorda stämplen, snyggare i verkligheten än på bild kan jag säga! hade förväntat mig något värre, haha. men vi fixade lite godis & dricka, sen stack vi hem till matilda och tittade på på spanning med bridget jones alla 3 hade sett den innan, men bridget jones kan man alltid titta på. men både jag och szidi var så otroligt trötta, så vi stack direkt efter filmen. så fort jag kom hem gick jag och la mig.

ett stort plus för denna dagen är att jag tog en kycklingsallad när resten av familjen krängde saftiga pizzor! men fyfan vad god kycklingsalladen var, det var definitivt inte sista gången.


Kommentarer
Postat av: Cassandra ♥

jag vet hih, tänkte vara i god tid med att börja plugga, men det är enklare sagt än gjort kommer sluta med att jag sitter i sista sekunden haha. (a)

vi ses imorgon härtat, puss (L)

2009-09-06 @ 23:22:18
URL: http://casseli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0