mysig hemma kväll

det var faktiskt kul i tvättstugan med malin & även emelie smög dit haha. vi fick nog den roligaste uppgiften, för ingen av oss var pepp på att rulla permanent, som vi aldrig är.. så vi satte oss där och snacka en massa skit istället. men när dem andra började undra vad vi höll på med, insåg vi att vi nog fick gå tillbaka in och arbeta lite. sen klippte vi även "sax över kam" en ny metod vi lärde oss, gick rätt okej men sen kliade det som tusan i byxorna av alla små hår som fastnade där, så hela klassen fick stå med en klädrulle efteråt! mamma var snäll och kom och hämtade mig, när jag kom hem så duschade jag och städade lite.

ikväll blev det bara en mysig hemma kväll med trevligt sällskap :) vi tittade på idol och pirates of carribean han stack vid elva tiden, så då tog jag en liten fika och gick sedan och la mig, skit trött efter en tuff skolvecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0