en lektion idag

idag hade vi bara en lektion, som började 12.20 så idag fick jag chansen att sova ut, hade tänkt sova till 10.00. men tror ni inte att maritza som inte har någon aning om att vi börja sent idag, ringer och väcker mig och undrar var alla håller hus. irriterande, men så går de med dem som "mår illa". men jag gick upp och gjorde mig i ordning, blev klar i god tid så jag passade på att plugga lite innan jag skulle ta bussen. men orkade inte så mycket, så jag tog bussen lite tidigare. mötte sophia på värnhem och vi gick in på entré och mötte kerstin, maritza & cassandra där. vid kvart över började vi gå emot skolan för vår lektion började tjugo över ju. så hade vi världens mest onödiga lektion, datorkunskap. sedan stack jag med några tjejer från klassen och fikade på espresso house. sedan tog jag bussen hem till staffanstorp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0