datan har kraschat

så nu mina bloggläsare lär det inte bli speciellt mycket bloggande från min sida på ett tag. datan har pajat, vill inte starta överhuvudtaget. jag är riktigt arg över det, eftersom troligtvis kommer alla mina grejer att försvinna. jag har liksom bilder där ända från när jag gick i sjuan. minnen som man verkligen inte vill ska försvinna. det som irriterar mig mest är att detta hände för ungefär 4 månader sen, men då lyckades vi rädda mina grejer eftersom jag hade det på den andra hårddisken. och enda sedan dess har jag tjatat på mina föräldrar att vi ska skaffa backup på datan, innan detta händer igen. tror ni det har hänt något!? självklart inte, så nu är vi där igen.. och förmodligen kommer mina saker försvinna denna gången. så jag är verkligen inte på topphumör nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0