vilken morgon!

vaknade lite över 12 i ett helt tomt hus, ingen var hemma. jag fick dock lite ångest över detta även om jag visste att de skulle till bjärred och hjälpa mammas syster att flytta. men jag gick upp och satte igång datan lite, för att vakna till lite innan jag startar med allt pluggande. precis när jag börjar plugga känner jag hur magen kurrar och kommer på att jag inte ätit frukost än, så jag går ut i köket och fixar en macka som jag tar tillbaka till datorn. när jag sedan ska bära ut tallriken till köket igen, så strejkar min hjärna och jag bara släpper tallriken, fattar inte ritkigt hur det gick till. men jag minns bara smällen och att alla glasskärvor sedan ligger på golvet. och det tyckte jag var hur kul som helst! fattar inte varför men jag ställer mig och skrattar åt det. sedan inser jag att jag måste plocka upp det och hämta dammsugaren. sagt och gjort, och nu är hallen riskfri att gå i igen. men vi har lärt oss att se allt med den positiva gubben, och det gör jag med att säga jag slipper stoppa in tallriken i diskmaskinen!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0