världens bästa blogg

jag är en stor bloggnörd, det vet jag om! jag följer bland annat kissies blogg, alla vet väl vem det är? en blond 18 årig storbloggare, som leker världens bitch i sin blogg men egentligen är en mega tönt. i allafall så har jag hittat världens bästa blogg nu, jag menar det. http://falsksanning.blogg.se, det var cassandra i min klass som tipsade mig. där står det allt sanning om de stora bloggarna, hur de photoshopar sina bilder, ljuger om saker på bloggen, vilka deras hemliga dejter är, osv osv. eftersom jag har läst kissies blogg så mycket så var jag ju bara tvungen att kolla in hennes kategori på falsksanning och jag hittade en HEL DEL som man egentligen inte tänker på. sådana små grejer som bygger upp en viss bild om en människa. undrar ifall jag har förstört det roliga med att läsa kissies blogg nu, eftersom jag vet hur de egentligen ligger till. eller om jag tycker de kommer vara lika roligt som alltid.. vi får väl se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0