torsdag = praktik

imorse gick de vekligen inte, jag vill inte ur sängen! men när de var 40 minuter kvar till jag skulle ta bussen insåg jag att jag hade ganska bråttom. så jag klev ur sängen, satte håret i en knut, fönade till luggen, satte på lite smink, klädde på mig jeansleggings och en grön addidas tröja, tog ett glas yoghurt och en banan, sedan sprang jag ut till bussen. men den jävlen var sen som alltid, och mamma kom förbi körandes så jag hoppade in i bilen och blev körd till praktiken istället. skönt men ändå inte, för de gjorde att jag kom mycket tidigare än vad jag skulle gjort med bussen, så jag fick stå ute och vänta i 25 minuter i den extrema morgonkylan! rebecka nagelbyggaren kom lite tidigare så jag blev insläppt men hon sprang iväg snabbt på ett ärende, så jag fick passa hennes söta hund så länge. sedan droppade resten av folket in också, och dagen var igång. men hände det mycket? nej absolut inte. jag fick springa iväg till waynes coffee, där jag blev totalt förolämpad. men jag orkar inte berätta om det haha, jävla kärring säger jag bara. men annars på salongen så hände inte mycket, så vi fixade varandras hår istället. vi blev så super snygga! och fram mot eftermiddagen fick jag och cathleen färga vickys hår. resultatet blev inte bra, men inte vårt fel! jag tog bussen hem och skönt som tusan var de, få sitta ner i 20 minuter för sig själv och bara fokusera på ingenting.

sista dagen med malin på salongen idag, I'm gonna miss you! men vi ska ses mer, och du är vår nya stammis på skolan ju. men du är en underbar tös faktiskt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0