tom på ord

för tillfälltet är jag alldeles tom på ord, har inget speciellt att berätta. men de händer väl heller inte så mycket när man är hemma och är sjuk?... har sovit bort nästan hela dagen, känner mig helt tung i huvudet och hängig. tog två alvedon för ett tag sen så de känns lite bättre nu. men min näsa får jag snart spel på, och jag nyser som en galning hela tiden. usch vad jag hatar att vara förkyld och ni lär få stå ut med mitt gnäll! men jag stannar förmodligen hemma imorgon också, men på onsdag måste jag till skolan. har ett matte prov och sedan ska jag permanenta en vän, så det är ingen bra dag att vara sjuk på då. förhoppningsvis är jag frisk tills dess, eller i allafall mår bättre.

igår somnade jag redan klockan 9, men vaknade igen lite i 10 för jag hade somnat med kläder, lampan och tvn på. så var tvungen att släcka allting, men då kunde ja självklart inte somna om igen. men det kanske var tur eftersom folk var på ett jävla sms humör igår, minst 9 personer som skrev till mig inom bara en timme, hade jag sovit då hade jag nog blivit ganska arg över att bli väckt haha! men annars är det myyyys med sms, jag är världens sms nörd som ni flesta vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0