tjejmiddag hos linnea

ikväll var jag bjuden på tjejmiddag hos linnea. något jag sett fram mycket emot. det var gossip girl inspirerat med fransk mat och vin. för mig blev det en svart cocktailklänning, svarta nylonstrumpbyxor och självklart höga klackar! tyvärr hann jag inte ta någon bild på min outfit eftersom jag blev klar i sista sekund. carro och hennes pappa kom och hämtade mig, sedan körde vi till linnea, dock bara 2 minuter från mig så kändes lite onödigt, men man vill ju inte förstöra håret & sminket i regnet! när vi först kom dit bjöds det på god mat, kommer knappt ihåg allt som fanns men det fanns bland annat två olika pajer en med skinka & en med lax. sedan fanns det en väldigt intressant sallad, med massa goda grejer i. och även ett bord med kex & ost. till maten bjöds det på rosé vin, tänk att jag drack vin och faktiskt gillade det! vi satt och snackade skit, drack vin och åt lite godis osv och tiden bara rann iväg. sandra åkte vid tolv-tiden medan vi andra stannade ett tag till. så körde vi "jag har aldrig" där man fick reda på en del smaskigheter! haha, och sedan vid ett-tiden blev det dags för oss andra också att bege oss hemåt.

vill tacka linnea igen för att hon anordnade en trevlig kväll med tjejer man inte träffat på länge. jag hade verkligen roligt, och hoppas att det inte var sista gången! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0