spa/manikyr i skolan

igår(fredags) hade vi världens största prov i klippterminologi på 14 sidor det tog mig 1 timmer och 45 minuter att skriva. men det gick kanon! som de känns just nu i alla fall, vi får väl se sen när resultatet kommer. men sen hade vi en rätt lång rast, och vår lärare tyckte att vi kunde ta de lugnt idag efter de jobbiga provet så vi gick igenom spa/manikyr. först visade hon på kerstin och sedan övertalade vi henne om att få göra det på varandra. men självklart blev de disskussioner om vem som skulle göra vad, eftersom de bara finns 4 bord så bara 8 av 16 kunde göra det, dem andra skulle få färga ögonfransarna. men eftersom jag och sophia redan hade färgat våra på egen hårvård så blev vi självklara med naglarna. men vi hann bara med mig, tyvärr. orkar inte förklara allt vi gjorde men jag fick peeling och inpackning ända upp till armbågen, och massage och grejer. här kommer lite bilder i allafall. klicka på dem för att se dem större.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0