söndagsmys

som alla dagar när jag har druckit vaknar jag skit tidigt på morgonen. även om vi kom hem lite i 4 på morgonen, så vaknade jag klockan 9 och var helt klarvaken. men jag tog två tabletter och sedan tvingade jag mig att sova lite till, så vaknade igen vid 11. duschade och tog de lite lugnt. pluggade på en del, och sedan gjorde jag mig i ordning . pappa skjutsade mig till trelleborg, så blev de lite söndagsmys där! tittade lite på top model 12, första avsnittet jag sett av den säsongen och alla dem tjejerna verkade sämst, är det värt att se på? sedan blev jag hämtad igen vid halv 9 tror jag. när jag kom hem blev det film & mys med mamma, längesen! men båda två lyckades somna vid slutet av filmen, så ingen av oss vet hur den slutade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0