"roliga" historier mitt i natten

eftersom jag är en tjej som älskar humor och att skratta, så måste jag ha fått mig ett riktigt skratt under dagen innan jag lägger mig. så nu tänkte jag dela med mig lite utav några små roliga historier, så ni får känna på min underbart torra humor.

lars gick bort till sin kvinnliga kollega och sa "vad gott ditt hår luktar, helt nytvättat" kvinnan blev rasande och gick till chefen och sa att hon blivit sexuellt trakaserad på jobbet.
- vad har hänt? frågade han
- lars sa att mitt hår luktar nytvättat
- men vad är det för farligt med det? frågade chefen
- vad som är farligt med det fräste kvinnan, lars är ju för tusan dvärg!


en man och en kvinna hade varit gifta i trettio år. de bestämde sig för att återuppleva sin bröllopsresa och åkte till florida där de hyrde en lägenhet. på morgonen vid frokustbordet efter en het natt tittade kvinnan på sin make ömt och med lidelse sa hon:
- vet du det bränner lika mycket i bröstvårtorna på mig när jag ser dig som för trettio år sedan!
- inte så konstigt, svarade maken. det ena hänger i teet och den andra ligger i gröten!


en tant på hemmet åker fram och tillbaka i korridoren med sin rullstol och leker bil. en gubbe stoppar henne först för fortkörning och sen för vårdslös körning.. till slut kommer han ut från sitt rum, naken. med ett präktigt stånd. då säger tanten "åhh neej inte alkotesten igen..."


en finsmakare kom in på en restaurang och sade att man kunde få servera honom precis som helst och han skulle kunna identifiera det. hovmästaren antog utmaningen och efter en stund serverades förrätten. gästen smakade, tänkte efter och sade sedan: det här är paté på vildsvin, fast och fransk vaktel och vinet är Chateau Talbot 1961.
hovmästaren kunde överraskad konstatera att alltihop var helt rätt, men varmrätten skulle han aldrig klara. varmrätten bars in. den kunnige gästen smakade och konstaterade sedan: detta är kängurufilé som kokats i jakbaljong och därefter friterats i gnufett och vinet är en utmärkt Chateau Lacoste från 1914. nu stod hovmästarens ära på spel. uppröra stormade han ut i köket, tog en banan och körde upp den i fittan på diskerskan, därefter doppade han den i choklad och hällde romgrädde över. gästen tog en enda tugga av bananen och sade sedan: åh fan! jobbar elsa här?

så ja, nu är det dags för mig att sova. hoppas inte historierna var allt för snuskiga för er läsare, godnatt! <3


Kommentarer
Postat av: f

HAHAHAH! Fan va bra historier! :P

Sysslar du med denna lördagskväll då?

2009-10-17 @ 20:47:46
URL: http://fillanhansson.blogg.se/
Postat av: fialisakung

hahaha fuuuck yooou, snoodde duu minaa histooriieeer xD!

2009-10-17 @ 23:51:00
Postat av: Katrine

hahaha sophia lilla, du GAV dem till mig :D

plus att du har fått dem från andra, så de e egentligen inte din ;) MUAHAHAH <3

2009-10-18 @ 14:53:12
URL: http://ppedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0