pluggdag planerad

nu känner jag att jag måste plugga som en riktig idiot för att hinna ikapp. jag har halkat efter alldels för mycket, så det är skönt att resten av familjen ska iväg och hjälpa mina kusiner att flytta, så får jag huset för mig själv hela dagen! jag pratade med min rektor idag och hon sa att det inte går att hoppa av matte B-kursen utan att få ett IG i betyget, alltså får jag stå ut ett helt år. med nationella prov och allt möjligt, känner mig körd redan. men mina föräldrar tar antagligen detta som en god nyhet! fuck... men imorgon tänker jag i alla fall plugga till matte provet, permanent provet och idrottsprovet. lär säkert bli plugg på söndag också, får ta och satsa allt på skolan nu, inte halka efter mer nu. blir bara dubbelt så mycket jobb sen ändå, för någon gång måste man få läxorna gjorda ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0