orkar inte idag

orkar absolut inte blogga idag, vet inte vad de är med mig men inte alls på humör.

var på praktik idag, det var typ som vanligt förrutom att där var en till praktikant i min och cathleens ålder, skit trevlig! :) fick även avlägsna en hårförlägning på en kvinna som varit på Bali och satt i extenstions som satt helt cp, så de tog cirka 2½ timme. inte helt okej. resten av dagen bara flöt på och klockan 6 tog jag mig hemåt. tog de lugnt vid datan lite och nu ska jag plugga. hörs antagligen imorgon eller något, tjiiing

Kommentarer
Postat av: Linnea

SV: Visste inte om jag vågade lägga upp den, men sen tänkte jag "va fan" haha.

2009-10-01 @ 22:55:30
URL: http://lillonea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0