naturliga Katrine is back?

idag bestämde jag mig, jag ska köra på kort hår i fortsättningen! vi får se hur länge de håller, men just nu trivs jag rätt bra faktiskt. fick positiva reaktioner i skolan också, men som sagt vi får hur länge de blir så här. jag skulle absolut inte bli förvånad om hårförlängningen ryker på igen inom en vecka, men vi får väl se! jag känner även för att göra något jätte mörkt brunt i mitt hår, ett stort block i luggen eller något sådant. snyggt som fan, och sedan vill jag även skaffa glasögon bara för att de e så jävla snyggt! fyrkantiga med svart kraftig ram, MUMS!

bild på mitt hår, såg inte helt åkej ut i ansiktet så de fick bli en svartis där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0