kul att komma hem

idag var de verkligen roligt att komma hem, skolfotona hade kommit, och mina kläder som mamma hade beställt hade också kommit! skolfotona blev jag dock väldigt besviken på, riktigt dålig skärpa och färg. ser ut som någon riktigt kass person har försökt sig på att redigera dem och misslyckats totalt. och det enskilda fotot var jag inte alls nöjd med, inte ens den dagen vi fotades. så därför bad jag om att få ta ett nytt foto, som faktiskt blev väldigt fint. det enda fotot under alla skolår där jag faktiskt ler så man ser alla tänderna. men tror ni att det var det fotot jag fick hem skickat? absolut inte, det var de andra som jag inte alls blev nöjd med. nej dessa fotona kommer vi nog inte behålla. men kläderna var jag däremot super nöjd med! en grå mössa och ett par gråa vantar, en svart kavaj som är lite kortare och super snygg, en snygg tunika/klänning med spets på framsidan, och en vit blus men som vi troligtvis ska sy in lite. men annars är jag super nöjd, funderar på att fixa bild på allt. annars ikväll träffade jag joacim en stund, vi tittade på grey's anatomy, ett måste på onsdagar! sedan tittade vi på a little man, en film som gick på dansk tv 3. trevligt trevligt!


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Har du fått fotona!!??Jag har inte fått fom! Fan hoppas inte dom kommit hem till mamma bara, jag bytade ju adress!! Skitsnygga blev vi iaf! Längtar tills lördag :D <3

2009-10-29 @ 21:03:20
URL: http://lillariskorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0