katrin zytomierska - ingen favorit hos mig!

efter idol passade vi på att kolla in eftersnacket också, där katrin zytomierska är programledare, och jag säger bara TV4 BORDE SPARKA HENNE DIREKT! hon är verkligen pinsam. med sitt fejkleende hon lägger på hela tiden, och spänner ut näsborrarna så hon bara ser för jävla dum ut, vilket hon gör annars med men usch! men sen är hon bara så jävla korkad hela tiden, under kanske 15 minuter i bild, hinner hon idiotförklara sig själv omedvetet minst 5 gånger. när en kille som skulle ställa en fråga till laila ringde in, så säger hon efteråt "han lät ju som en snuskgubbe" alltså för det första är det inte lämpligt att säga så i tv, och för det andra så kränker hon för fan killen som ringde in. både jag evelina och hennes mamma var jätte chockade efter den kommentaren, hur kan man bara säga något sådant? hon är verkligen pinsam och absolut en B-kändis! deusstom borde hon ta och byta namn för hon skämmer ut mitt namn, jävla bitch (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0