kan denna dagen ta slut... typ nu?

denna dagen är den tråkigaste på länge! jag är så uttråkad så jag skulle kunna skratta åt vad som helst, bara för att ha roligt 2 sekunder. jag har varit ensam exakt hela dagen! andreas var hemma en stund på lunchen, men han stack ju in på sitt rum direkt. och när alla kommer hem från jobb, ja då sticker dem såklart igen. mamma och pappa iväg på sina tråkiga motorcyklarträffar som jag är trött på nu, skönt att säsongen för sånt snart är slut. och andreas sticker fort som fan ut och skejtar, hinner inte ens äta med mig. så nu har jag ingen lust att äta, hatar att äta själv, känner mig bara tjock då. så jag får väl återgå till mina läxor, dem enda som vill umgås med mig idag!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0