jullovet 08/09

okej nu ska vi prata minnen! jullovet 08/09 fyfan säger jag! det var du & jag nikita, dag ut och dag in, bokstavligt talat. det fanns inga gränser för oss det lovet, och jag vet inte hur många balla, helsjuka, underbara, galna, idiotiska osv minnen vi skapade dem tre veckorna! det är helt sinnes. jag kommer alltid minnas dem. och så nära vi blev varandra, dem nätter vi inte sov tillsammans snackade vi telefon hela nätterna. vi två blev en den vintern, nej nu blev de lite för känsligt väl? höhöh, men så sant ändå! vi visste allting om varandra, vi riskerade livet tillsammans för att uppnå våra mål. det var helt galet. tänker man tillbaka nu så ska vi nog vara glada att vi lever idag! jag älskar dig nikita, vi måste bara ta upp den kontakt vi hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0