jag tänker hoppa av

matte imorse, kom försent men brydde mig inte ens. sen när blev jag så ointresserad av matte? joo nu av B-kursen som är så extremt svår och jag förstår verkligen inte när carmen förklarar. det åker in genom ena örat och ut direkt genom det andra. jag har alltid haft MVG i matte så jag förstår inte vad som har hänt. jag saknar motivation och har inget intresse överhuvudtaget. kursen tar bara en massa onödig tid och jag kommer inte någon nytta utav det senare. för man kan inte läsa vidare på bara matte B, utan måste ha massa andra ämnen också, vilket jag inte har. därför känns de som om jag lika bra kan vara utan kursen och satsa mer på mina viktiga kurser som t ex hantverksteknik. så alltså har jag bestämt mig, jag ska försöka hoppa av den. ifall de kommer stå som IG i kursen så gör jag det inte, eftersom de påverkar mitt stipendium till gesällbrevet i såfall. men om man nu kan slippa det, så är de ingen tvekan överhuvudtaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0