jag lever faktiskt

även om ni kanske börjat tvivla så lever jag faktiskt fortfarande, jag har varit lite off här på bloggen dem senaste dagarna, men skolan tar kål på mig! jag har aldrig förstått mig på folk som gnäller över att skolan är jobbig och gör dem skit trötta på eftermiddagarna, men nu förstår jag er verkligen. imorgon ska jag använda hela min söndag till att sova ut som bara den, och plugga en del.

igår kväll fick jag ett impuls ryck och åkte till trelleborg för att träffa mr hemlig, kom dit rätt sent så då slutar de så klart med att man somnar rätt sent också. vi tittade på jag minns fortfarande vad du gjorde förra sommaren, även om den är skit gammal har jag aldrig sett den tidigare. sedan gick vi och la oss och snackade en massa tills vi somnade vid 2-3 kanske?

vaknade i morse av att han tog hela sängen, och kunde inte somna om efter det. så väntade tills han piggnade till med. sen käka vi frukost osv, och chilla bara under dagen. vid halv 4 tiden började jag ta mig hemåt och var hemma lite över 6. dryg tråkig kall och blöt resa hem, verkligen inte rolig. så var glad när jag äntligen kom in genom dörren. jag var svin trött så gick och vilade ett tag för att orka med kvällen. sedan åt jag hemma gjord pizza med familjen, innan jag stack och mötte kompisarna på nöjes (egentligen heter de filmkedjan men vi total-vägrar att använda de fula namnet!) vi hyrde film och fixade lite godis osv. stack hem till evelina och såg filmen, minns dock inte namnet. men jag tyckte den verkligen var bra, men fattade absolut inte slutet. när några hade stuckit stannade jag matilda & evelina kvar och hade ett efterlängtat tjejsnack, allt för längesen nu så vi hade mycket att prata om! nu har jag precis kommit hem igen och ska sitta här ett tag innan jag lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0